85 kv.m. | šiuo metu – įgyvendinimo procese
Planuojant parduotuvės funkciją stengėmės sukurti maksimaliai aišką lankytojo navigaciją. Erdvę vizualiai atskyrėme į 3 dalis – 3 centrinius baldus, vienas jų – kasa, prie šių 3 segmentų derinome ir apšvietimo sprendinius. Parduotuvės perimetre numatėme vertikalią ekspoziciją. Produktų kategorijas atskyrėme į dvi dalis – maisto ir kitų prekių ir šias prekes numatėme eksponuoti skirtingose parduotuvės pusėse (kairė dešinė).
Pagrindine KuroNeko parduotuvės interjero inspiracija tapo parduotuvės pavadinimas ir su juo glaudžiai susiję produktai. Pavadinimas KuroNeko japonų kalba reiškia juodą katiną, tokia reikšmė mums patiktavo gan monochromišką ir kontrastingą interjero spalvų derinį. Kadangi didžioji dalis produktų parduotuvės lentynas pasiekia iš tolimų rytų kraštų nepabijojome į parduotuvę įkomponuoti šiuos kraštus primenančius dekoratyvius popierinius šviestuvus , japoniškus dailidės darbus primenančias stalų bazes, rytietiškus komiksus vaizduojančius tapetus , bei šviesaus medžio imitacijos grindis. Juoda balta spalvų derinys ne tik primena rytietišką jin-jan simbolį, bet kartu ir tinka spalvingos KuroNeko produkcijos atiskleidimui.
Įsirengimo procese